fredag 9 oktober 2009

This is me

  • Detaljorienterad och exakt
  • Noga
  • Uppgiftsinriktad
  • Formell
  • Skall utföra uppgifter rätt och felfrittt
  • Konsekvent
  • Tankfull
  • Eftertänksam
  • Disciplinerad
  • Noga med detaljer
  • Problemlösare
  • Försiktig
  • Beslutsfattare
  • Planerar noga
  • Blygsam
  • Anspråkslös
  • Drivkraft till mer, konsulterar gärna expert om så finns
  • Uppriktig och saklig
  • Analytisk och teknisk

Detta var ett litet axplock av vad jag fick för resultat på mitt PI test jag gjort. Mycket intressant att man kan få fram så förbaskat exakt om hur jag är som männsika genom att jag bockat i lite rutor... dels hur jag tror männsikor förväntas uppfatta mig, samt hur jag ser mig själv. Inte en enda punkt av dem hon uppgav var felaktig! Fantastiskt!

Inga kommentarer: