torsdag 8 oktober 2009

Oj

Satt och fixade lite med mina olika bloggar och upptäckte att jag är ruskigt dålig på att lägga upp bilder till mina inlägg här på "vi fyra". Får nog skärpa mig på den fronten, för det är ju 100 gånger roligare att läsa ett inlägg om det är kopplat en bild till ämnet... eller?

Idag är jag lite frustrerad över att det dröjer så med beskedet om jobbet jag sökt. Man blir ganska otålig när man vet att det står mellan mig och en annan person men att dem har så svårt för att välja i slutskedet. Är skillnaden mellan oss verkligen så hårfin?

Jag sitter och slötittar på tv samtidigt som jag surfar, har "mammas pojkar" på i bakgrunden... jösses så fjantigt! Hispiga brudar som gapar och skriker, och den ena är fulare i munnen än den andra. Hur orkar/vill man göra bort sig på detta viset i tv? Men... vill man synas i media så är väl alla metoder bra enligt vissa.

Hmm, vad finns det för kul bild att koppla till detta inlägget då... nope - inget. Så håll till godo med två bilder som visar hur ruskigt lika Nellie & Emmi i ungefär samma ålder.

Inga kommentarer: