måndag 12 oktober 2009

Glad och klantig Lotta

Glad
Wiiiihiiiiiii, jag har vunnit på en tävling!!! Är så jäkla glad, främst för att jag tycker att halsbandet är så förbaskat snyggt och sen för att jag inte brukar ha den turen att vinna saker trots att jag deltar i måååånga tävlingar. Ibland kan jag sitta och roa mig en hel kväll med att bara vara med i diverse tävlingar på nätet och har aldrig lyckats vinna något! Men NU var det min tur :)

Klantig

Jag har ju ibland funderat över varför ingen skriver kommentarer hos mig... lite synd! Nu har det kanske fått sin förklaring. De som hade denna tävlingen informerade mig om att det var svårt att skriva kommentar hos mig, var tvungen att ha konto på blogspot för att det skulle gå så de hade skapat ett sådant bara för att meddela att jag vunnit (tack för tålamodet)! Men nu har jag ändrat det så ALLA KAN KOMMENTERA mina inlägg.... bra va?! Nu kanske det blir lite fler som kan skriva en lite rad till mig :)


1 kommentar:

Helen sa...

Grattis till din vinst! Alltid kul att vinna!