onsdag 7 oktober 2009

En klassiker....

... det var kommentaren jag fick från spinninginstruktören igår! Efter mitt styrkepass var det dags för 45 min spinning. Jag körde som som vanligt och allt gick bra... tills vi skulle av cykeln och stretcha - jag satt fast!!! Fick inte loss högra foten från trampan. Det var bara till och ta av skon och låta den hänga där helt själv i trampan och stretcha i bara strumplästen. Efteråt försökte jag på alla sätt att få loss min skossing men NEJ... det gick bara inte. Tog hjälp av instruktören som då skrattade lite och sa att jag lyckats med en klassiker. Fram med massor av olika verktyg för att helt sonika skruva loss min dojja!! Det tog sin lilla tid och jag kände mig lite (men bara lite) smådum som stod där och bara tittate på. Hur som haver så kom den i frihet till sist, måste nog se över skon ikväll.

Jag visste inte att man var tvungen att "serva" skorna då och då!

1 kommentar:

Frida sa...

HAHAHA!!