tisdag 13 oktober 2009

Eskimo Kids

Denna blev det istället för Vitamineral Barn. Det är en fiskolja (och D-vitaminer) med smak av tutti-frutti så jag hoppas kidsen finner sig i att få i sig denna varje dag. Om inte så får vi väl köpa tuggisarna ändå istället. Vet egentligen inte varför jag valde denna istället.

Nu ska jag försöka få mig själv och min familj att bli helt hälsosam... får se hur länge det håller i sig ;) Inget mer lösgodis, numera ska vi göra eget snacks (visst kommer det bli undantag för barnen ibland) som chokladtäckt müssli & chokladtäckta nötter och frukter! För mörk choklad är ju inte alls lika farlig som om man skulle trycka en Schweizernöt och nötter är ju ganska nyttigt.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Blärk, den har jag provat till Tindra. Smakar skit...

Elin (Edvinsmamma) sa...

Den där har vi också...och Edvin verkligen avskyr den. Har försökt att gömma den i mat och saft, men ännu utan framgång..kanske du kommer på något litet "knep" som du kan tipsa mig om sen? ;)

Tänkte också tipsa om min nystartade tävling där man kan vinna en Paul Frank t-shirt (strl 2-6 år)

http://edvinsmamma.wordpress.com/2009/10/15/tavla-om-en-paul-frank-t-shirt/