torsdag 8 oktober 2009

7 november

Har jag blivit medbjuden av min systeryster att gå på Ladies Night i Helsingborg. Yippiii, jag blev så förbaskat glad för jag har velat gå på det länge men det har helt enkelt inte blivit av. Sen för ett tag sedan när jag tänkte att jag verkligen skulle boka... så var det slutsålt. Tur att man har en syrra i rätt "business" ;)
Årets artister är Martin Stenmarck,Andreas Johnson & Mikael Tornving!

Och vårt VIP (very important person - that's us) paket ser ut så här:

Kl 17.30 rullas röda mattan ut och välkomnar till en uppfriskande fördrink i Ladies Lounge - förfesten med mingel och trevliga aktiviteter. Platser till showen i bästa siktkategori. Till middag serveras tvårätters meny med varmrätt och desset samt kaffe. Vid 19.00 drar middagsunderhållningen igång och vi hälsas välkomna från stora scenen. Vid 21.00 närmar sig stämningen i arenan. Kvällen avslutat ca 22.45 vid showens slut. För de som vill fortsätta kvällen med svängande höfter och klackarna i taket finns Ladies Nights officiella efterfest som arrangeras i samarbete med en lokal nattklubb. I paketet ingår även en Ladies Night T-shirt

Det ni.... avundsjuk någon ;)

Du är bäst syrran!!!

Inga kommentarer: