tisdag 20 oktober 2009

Inredningsnojja igen

Har mina perioder när jag bara tänker på inredning hela hela tiden, dag som natt. Vad jag vill göra och vad som skulle varit snyggt. Drömmer mig bort. Mitt i bland allt detta letandet trillade jag över en så jävla cool vas... eller vad tycker ni?

Denna hittar man just nu till specialpris på Inneonline för 399:- mot ordinarie 799:-

Återigen har jag många projekt i huvudet som det bara ska göras verklighet av! Det enda som förhalar det hela är tid & pengar... och det är ju två g a n s k a viktiga detaljer som man inte direkt kan påverka så mycket.

3 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Ny tävling hos Tant:

http://uj76.blogspot.com/2009/10/tant-lottar-ut-ett-kokskit.html

..där ett finfin "kökskitt" ligger i prispotten :)

Lina sa...

*halkar in* Vilken fin blogg du har! :)

Tänkte passa på att tipsa dig om en tävling som jag har i min blogg, där du kan vinna helt sjukt fina virkade bakverk - 100% kalorisnåla! :p


Annars hoppas jag allt är bra med dig? Här kommer jag absolut kika in igen, hoppas det är ok att jag lägger till er bland "mina favoriter"?

Ha en skön dag!

Kram Lina

FRIDA HJÄRTA KEVIN sa...

Hej!
Min tävling som du är med i har avslutat nu, gå in och kolla om det var du som vann :D