torsdag 15 oktober 2009

Go'middag

Då var lunchen över och jag har varit en snabb sväng på Väla. Var bara tvungen att köra till Apoteket och köpa lite fler värktabletter! Sen när jag småjoggade förbi Polarn och Pyret såg jag att där va lite rea... hur lätt är det att fortsätta och bara jogga förbi då? Det går ju inte i min värld ;) så det blev ett par tights & strumpor till storsnäckan!

Javisst ja... kanske ska käka något också? Det blev en bakad på Graffiti - helt ok och Lotta är mätt och belåten så vi klarar eftermiddagen också! Idag får jag hoppa över min träning då jag måste hem och fixa klart en tårta som ska hämtas i morgon.

3 kommentarer:

Ajdins mamma sa...

Sv : sorry för ett sent svar!
Kul att du vill vara med i min tävling :)
Lycka till nu då :D

FRIDA HJÄRTA KEVIN sa...

sv; Okej, då vet jag det :D

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Kikar förbi o tipsar dig som redan tävlar hos mig (jätteskoj) att jag nu dratt i gång ännu en kulig en:

http://uj76.blogspot.com/2009/10/tant-lottar-ut-tuffa-rockefella-ting.html

Kika gärna in o delta i den med =)

Kram