söndag 11 oktober 2009

Ta-da

ÄNTLIGEN är vår trappa helt klar! Och jag är asnöjd!!!








9 kommentarer:

Anonym sa...

Trappan blev verkligen riktigt snygg! Du ska kanske inreda vårt hus?:-)

Frida.N sa...

glömde ju skriva att det var jag:-)

Lotta sa...

Kul att du hittat hit Frida, och jättekul att du kommenterar. Tycker många är för blyga för det här annars ;) för man ser ju trots allt på räknaren att jag har besökare hihihi. Kram

MADELEINE sa...

Grymt snyggt! Förstår ni är nöjda!

Anonym sa...

Hej. jag har skrivit en fråga till dig på styleroom angående er snygga björktapet. Vart den kommer ifrån? Du får jätte gärna svara mig där.
Annars vill jag bara säga att det var en av de snyggaste trapprenoveringar jag sett. Så läckert :-)

Anonym sa...

hejsan,vi ska renovera vår trappa, jag undrar vart ni köpt ledstången och spaljen.
mvh Tina

Unknown sa...

Hej, trappen har blivit snygg! Var någonstans köper man SPALJEPINNAR i metall?
mvh sebastian

Mattias Skog sa...

Någon som fått svar på vart man köper dessa spaljepinnarna i metall?

Jessica sa...

Hej Mattias! Fick du svar på din fråga? Jag undrar nämligen också :)