måndag 12 oktober 2009

Barnkläder

Alltså varför är det så roligt att handla kläder till barnen. Ibland känner man sig helt bestatt. Nu i dagarna väntar jag hem ett gäng mössor till barnen. En höstmössa till Nellie och sen har jag beställt vars en vintermössa till dem också! Har hittat en tjej som syr och designar egna, så man kan helt och hållet välja själv vad man vill ha för mönster o färgval utifrån hennes tyglager.

Sen har jag beställt ett gäng kläder också från en annan tjej, även där kan man själv välja och vraka bland olika tyger och modeller. Och visst är det roligare att ta på barnen något som inte alla andra kids springer runt med.

Love it, love it, love it.... så mycket att jag emellanåt glömmer bort att jag själv också skulle behöva lite kläder. Men det är inte lika skoj att handla till mig, konstig tanke det där. Kan någon skrämma bort den tack?
Råkade se en HH Jacka till barn.... är det inte snygg? Men dem är dyyyyyra så det får absolut stanna vid att bara "tycka" att den är fin. Blir inget köp denna gången.... om jag inte skulle råka vinna på lotto ;)

Inga kommentarer: