måndag 19 oktober 2009

Läskigt trött

Jag vet inte vart jag ska ta vägen så trött jag är! Jag mådde ruskigt dålig igår men hade möjlighet att vila hela dagen för att jag har en snäll sambo som tog hand om barnen. Men det hjälpte inte ett skit - jag är precis lika trött idag.... om inte tröttare. Får kämpa för att hålla ögonen öppna och för varje blinkning är det en fördröjning då ögonlocken "fastnar" nere på något sätt och jag får tvinga upp dem igen. Så det blir slowmotion-blinkningar. Känns som kinderna hänger vid nere vid hakan och mina armar väger bly!

Joooo det är verkligen jobbig att vara så här slut! Jag känner mig sur och gnällig mot barnen och det är det sista jag vill vara. Nu sitter jag här med ångest för att jag var skällig och stressig mot barnen och jag vill inte annat än hem och krama dem jättemycket!

Denna dagen kommer att bli låååååång!

1 kommentar:

MADELEINE sa...

Allt bra här idag?? Ny tävling hos oss igen: http://www.muppsan.com/2009/10/vinn-valfria-meandi-klader.html - Vinn Meandi kläder till värde av 500:- Missa inte!! Har även andra kanonbra tävlingar igång ;-)