måndag 5 oktober 2009

bloglovin'

Jag har lagt till en ny applikation i både denna bloggen, samt på Tårtdax. Den heter bloglovin och man kan genom denna följa diverse bloggar (bara att regga din mail sen har du fri tillgång). Ikonen hittar du i min högerspalt här på bloggen Man kan se alla nya inlägg, sortera efter önskemål m.m. Ett bra ställe att samla alla dina favoritbloggar du följer, för ibland blir det ju ett gäng och man har allt under favoriter och vet inte vilken som är vilken osv. Detta är genialt ska jag säga er! Jag tycker iaf det... som har massor med olika bloggar som jag följer, både vad det gäller tårtor och barnkläder.
Come on and follow....

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tassar förbi o tipsar dig som redan tävlar hos mig (jätteskoj!) att jag nu startat ännu en kul en..

http://uj76.blogspot.com/2009/10/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html

..med chans att vinna 1 presentkort från en underbar inrednings/ present butik. Kika gärna in =)