tisdag 4 augusti 2009

Värva en vän

Då ska det svettas och lyftas skrot igen, dags med styrka för andra gången idag. Tycker det är så skoj för jag lyckats få med Ramona att provträna, det blir spinningpremiär för hennes del idag! Hoppas hon faller för det lika mycket som jag så man kan få sig en träningskompis. Spinningen kvittar det ju egentligen men det är ju kul att ha någon att småprata med på vägen dit och hem och sen när man styrketränar om hon nu väljer att köra på det med.

Måste ju också berätta hur mosig jag var i huvudet igår. Det var ju lång arbetsdag igen som det är här på måndagar. Tror ni inte att blixten hade slagit ner i växelstationen så jag fick ALLA samtal, även om någon ringde direkt så kom dem till växeln... och då ska man förklara läget för alla. Kändes lite väl tjatigt, och till råga på allt så hade jag en kö på minst 6 personer heeeeela tiden. Det var inte många gången jag fick ner det antalet. Jäkla tur att det var åtgärdat när jag kom i morse igen, för det va det inte när jag gick hem.

Om man nu jämför dessa två dagar så sitter man nästan och somnar idag.... allt eller inget är det inte så man säger?!?!

Inga kommentarer: