fredag 7 augusti 2009

Fredag fredag fredag

Äntligen en vilodag... jag ska njuta till fullo med min familj när arbetsdagen är över. Det har blivit lite hårt de sista dagarna. Måndag jobb till 18, tis, ons, tors träning direkt efter jobb och tårtbak på kvällen. Ghaaaa, en till sån vecka vill jag nog inte vara med om. Danne och barnen har ju heller inte varit hemma när jag kommit från jobb så jag har ju inte hunnit umgås med dem ens de 45 min innan jag sticker igen.

Igår berättade Danne att när jag var och tränade och de satt och åt middag frågade Nellie honom.... - Pappa, har jag ingen mamma?

Hallåååååå, what the fuck... det kändes INTE kul att höra! Men visst, från att jag gått hemma med dem hela långa dagarna i över ett års tid så är jag helt plötsligt borta jättemycket. Danne hade sagt - joooo, var e mamma? - Trääääänar ju!! hade Nellie svarat då. Härliga unge!!

En eloge till Ramona, som är grymt flitig och kört spinning TRE dagar i sträck... första gången hon någonsin sitter på en spinningcykel, det är strongt!!

Idag var det sist dagen man fick ha den lyxen att kunna cykla till jobbet. Har faktiskt varit jäkligt gött och tagit mellan 5-7 minuter för mig att komma till jobb, ganska lagom "restid" va! Plus att man får lite motion på morgonkvisten.

Inga kommentarer: