fredag 14 augusti 2009

Uppdatering

Hur har det då gått med "hackingen". Jo, jag har lyckats stoppa kontot på tradera åtminstonde - så där fick "han" tji.... hackerröven (vet inte varför jag vill säga han, det kan ju likagärna vara en hon)!! Det är dock lite värre med mitt hotmail konto, verkar vara en lång och i stort sett omöjlig process att få tillbaka den. What can I do? Bara att skapa ett nytt och försöka få tag i alla mina kontakter igen och förklara läget. Det värsta är de mejl jag väntade svar på :( Lite jobb och lite gällande barnen.

Höjer nu ett varnande finger för alla andra, tänk på att ha så svåra lösenkombinationer som möjligt och gärna olika på diverse ställen. Det är mycket att hålla reda på, men hellre det än att gå igenom denna skiten sen.

From now on.... I do NOT like computernerds at all!!!

Inga kommentarer: