fredag 14 augusti 2009

Neeeeej och Hurra

Ja, känslorna har varit blandade idag. Kan börja med det tråkiga.... idag fick jag ett samtal från en kille som undrade om jag hade skickat ps3 som han hade vunnit på auktionen på tradera. FAAAAAN också, då hann idioten som kapade mig tjäna en slant ändå. Köparen hade såklart betalt in pengar till "tjuven". Det bra med detta är att vi fått hans kontonummer på SEB, det måste väl ändå polisen kunna spåra? Usch, stackars kille.... 2750:- för hans del är bortkastade rätt ut i sjön.

Det roliga.... jag har fått tillbaka mitt hotmail konto. Det var inte lätt, skulle svara på en mängd frågor ang. mitt konto så dem kunde bekräfta att jag var jag. Inga saker som man kom ihåg på rak arm alltså. Mitt första svar godkändes inte så jag fick en till chans. Kunde inte sova i natt pga det men kom på fler saker som jag mailade över i morse. Och nu ikväll fick jag besked att det var grönt, samt instruktioner hur jag skulle gå till väga för att komma tillbaka.

Äntligen!!

Inga kommentarer: