fredag 31 juli 2009

Jag är ju klen som en myra

Fick igår instruktioner och schema på ett litet styrkeprogram jag ska börja köra. JÖSSES så klen jag är... det var ju för f*n pinsamt! Och där ska jag stå bland alla stora starka på gymmet och kämpa så jag blir knallröd i fejjan men en liten liten liten vikt. MEN någonstans måste man ju börja, synd bara att man inte kunde vara naturligt stark.

Efter genomgången (och då har vi inte ens kört alla rep.) kunde jag knappt krama ut shampo ur flaskan. Jag var helt slut i mina muskler... eller dem som komma skall hahaha!

Hur som helst så blir det 8 intressanta veckor framöver, det är den tiden jag skulle köra på detta schemat innan det var dags att byta så kroppen inte vänjer sig vid just dem övningarna utan skulle återigen få känna sig lite osäker och använda "nya" muskler.

Inga kommentarer: