onsdag 19 augusti 2009

Sömnigt

Zzzzz så sömnig jag är just i detta nu! Det har först blivit flera nätter utan sömn (pga gråtande Nellie med onda öron) och sen sena kvällar då jag pysslat med en liten soffa jag ska bygga till barnens lekrum - ska göra en liten film/läs-hörna där.

Sen MÅSTE jag ta tag i och fortsätta med trappan. Vi letar nu ivrigt efter någon som är kunnig inom svetsområdet så att vi kan få hjälp med räcket. Den människa som tidigare skulle hjälpa oss pallar jag inte vänta på längre... sen går det genom en tredje part också så jag kan personligen inte tjata sönder killen, vilket jag hade gjort annars! Känns ganska trist när det varit färdigmålat och mattlagt för lääääänge sen, och står där ändå halvfärdigt.

Ikväll blir det träning igen, hoppade över i tisdags eftersom Nellie inte mådde så bra och var väldigt ledsen och mammig. Styrkan som jag beskrivit här tidigare har det inte riktigt blivit allvar med (skärpning Lotta). Men snart måste jag ta tag i det igen... får börja om igen på de åtta veckorna.

Inga kommentarer: