onsdag 12 augusti 2009

Evighetsjobb

Alltså jösses vad detta drar med sig jobb! Man får fylla i webbformulär hit och dit, det är inte lätt att få personligt kontakt i detta ärendet. Jag har snällt försökt få kontakt med förövaren via MIN EGEN MAIL (visst låter det idiotiskt) men utan framgång där med. Åhhhh vad detta är jobbigt, jag blir helt knäckt alltså. Hela f.m. har jag suttit med detta skitet på jobb, som tur va så jobbar jag idag med en annan tjej som jag känner sedan tidigare så hon har nog lite överseende med detta och hjälper mig med tips och ideér.

Verkar som det bara är polisanmälan som gäller nu! Men å andra sidan... vad hjälper det? Visst kan dem hitta genom ip osv. men det lägger dem nog inte någon kraft på. Faaaan så tråkigt det är - ska man inte ens kunna få ha sin mail ifred? Räcker det inte med alla tjuvar som härjar i "verkliga livet"? Usch - jag känner mig helt maktlös och uppgiven här. Hur funtad är man? Bara det inte sitter någon finnig liten datanörd till tonåring och har skoj. Vet inte vad jag skulle vilja kasta ur mig för ord just nu men jag är så ARG!!!! Än värre något nöt som ska dra in några tusingar på att bedra folk på tradera.... är det värt det? Jag hoppas sådana typer själv blir hemsökta av alla otäcka spöken och monster... och utsatta av stölder som sätter dem på pottkanten så de kan få smaka sin egen medicin!

Inga kommentarer: