torsdag 6 augusti 2009

Ingen styrka, men MYCKET spinning

Vi väntar lite med styrkan nu. Ramona är ju med och provar på spinningen. Trodde det var fritt med prova-på vecka men dem har tydligen ändrat på det. Nu kostar det 200:- för sju dagar. Så vi passar på att få träna så mkt som möjligt under denna veckan, så hon verkligen hinner känna efter om hon vill fortsätta eller ej. Första gången är det ju lite svårt att avgöra för man blir totalt slutkörd. Får ge det några ggr till innan man kanske vågar avgöra om man vill fortsätta. Har tränat tisdag & onsdag och om allt går som planerat kör vi idag, lör, sön OCH tisdag igen. Svettigt ;)

Då vi är iväg så mkt vill jag inte komma hem FÖR sent och missa barnen innan dem somnar. Mina skatter!! Känns som jag missar jättemkt med dem nu när jag jobbar igen + all denna träning, men det lugnar ju ner sig nästa vecka igen. Saknar min små dockor så jä*la mkt!!!

Inga kommentarer: