söndag 26 juli 2009

Shoppingsöndag

Nu sitter jag fram för TV:n på golvet med Nellie i mitt knä, och i DVD:n snurrar "Lotta flyttar hemifrån". Nellie är dunderförtjust i Lotta, kanske int riktigt vi är överlyckliga för då! Hon är en riktig busen den där Lotta... och Nellie vill ju gärna apa efter.

I morse gjorde jag färdigt tårtan, sen var det av på en lite shoppingrunda till. Jag skulle ju ha den där klänningen... men struntade i det när jag väl provat den. Var GANSKA kort!! Men Danne behövde lite skor och så skulle vi leta present till svärfar som fyller år idag. Där har vi varit och firat honom ikväll.

Vi hann bara hem på uppfarten sen körde Danne igen, han och Fidde ska in och se på bio. Och nu ska jag mysa vidare med Nellie!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hmmm, du glömde ringa mig! Var sugen på en shoppingrunda :-)
Hittade du något annat snyggt?
Kramisar