lördag 25 juli 2009

Nya pjuks

Idag när jag skulle till CityGross och handla lite till tårttillverkning så var jag "tvungen" att ta ett varv på familia för jag skulle ändå bort till Apoteket och köpa glykos. Man kan ju inte låta bli att sticka in huvudet i vissa affärer som har satt upp STORA reaskyltar i fönsterna. Jag hittade en skitsnygg kort klänning för 99:- som jag bara är så sugen på att prova... äh har inte tid tänkte jag. Sen när jag gick förbi Intersport kom jag på att jag behövde ett par gymnastikskor (för jag tänkte börja köra lite styrka på träningen nu istället för bara spinning) då dem enda jag har och äger är typ från 1997 och sista jag hade dem under ett träningspass Indoor Walking så hade jag skiiiitont i fossingarna efter. Dem är nog uthuggna i sten eller något liknande material så ont som det gjorde. Hur som helst så hittade jag ett par promenadskor för 210:- (tidigare 700) och då KAN man inte låta bli att fynda!! MEN egentligen skulle jag önska ett par löparskor, fanns ett par kanon till specialpris med..... endast 290:-!! Med min vanliga otur så fanns det inte min storlek kvar så det fick bli de första. Köpte dem "in case" så länge så de inte försvann för det va bara den skon kvar i min strl. Ska kila ut till väla och spana efter realisation på löparskor också. Finns det så lämnar jag helt enkelt tillbaka de första.

Nu ska jag laga mat till min familj som snart kommer hem. Sen ska det bakas tårta... en beställning till i morgon.

En sak till.... den där klänningen ska jag nog köra och prova i morgon kom jag på nu. För en så snygg klänning till det priset kan man ju bara inte missa ;)

Inga kommentarer: