tisdag 8 september 2009

Lugnet

Nu har jag fått ett uppdrag på 4 veckor och det känns bra, men tyvärr för lite att göra för min smak. Jag har tjoat och vinkat och verkligen visat att jag gärna vill ha några fler arbetsuppgifter så det verkar kanske vara mer på gång. Håller tummarna för det!

Så det är NU jag ska ta tag i styrkan igen har jag kommit fram till för jag slutar kl 16 och spinningen börjar 17.15 Alltså är det inte lönt att köra hem för då får jag ändå bara vända i dörren och barnen blir förvirrade. Därför är det lika bra att köra till träningen direkt och slå ihjäl en timme där på styrka innan det är dags att spinna loss. För se om jag kommer ihåg alla övningar som instruktören gick igenom med mig för typ 5-6 veckor sedan. Fasiken... hade jag kört på då hade jag snart varit uppe i de 8 veckorna som jag skulle börja med innan det var dags för nya övningar.

Nellie började på dansen i lördags, och hon tyckte det var såååå kul. Hon var rent svettig efter dem 45 minuterna i träningslokalen... känns roligt och kul att hon gillade det. Var lite bekymrad över att hon skulle sakna Agneta (hennes gamla danslärare som pratar om rätt ofta).

För övrigt har jag även avverkat Bjuvsfestivalen.... hade en tjejkväll på lördagen och det var verkigen SKITSKOJ!!! Grabbarna hade fredagen och dem hade nog också ganska skoj för Danne kom hemvinglande kl 04.30 ha ha ha!

Och just det, jag har ju varit på The Studio - modell för en dag. Var där med Cecilia & Monki och vi hade så jävla roligt den förmiddagen. Skrattade verkligen så tårarna sprutade!

Inga kommentarer: