måndag 28 september 2009

Följ den spännande upplösningen

I morgon bär det av på en 2:a intervju på jobbet jag sökt... lite pirrigt! Jag ska även på en till intervju i morgon, gällande ett uppdrag som kanske blir aktuellt om jag inte får det andra jobbet. Gäller nog för mig att hopppa i säng i tid ikväll (efter två sömnlösa nätter) så jag är riktigt på allerten i morgon.

Jo, jag har varit vaken de två senaste nätterna. Lör-Sön hade Emmi en sån ruskig hosta så hon inte kom till ro på natten. Danne behövde sova för han skulle upp tidigt såg jag fick snällt gå ner med loppan. Halv tre somnade hon ordentligt, dock med fortsatta störningar i sömnen.

Sen i natt låg jag vaken av oro. Danne var i Danmark och tittade på Brottnings VM åkte tidigt igår morse och räknade kanske va hemma runt 2 i natt. När klockan passerat 3 och han inte dykt upp började man bli lite smått orolig. Halv fyra skickade jag ett sms och undrade när han beräknade va hemma, tiden gick och jag kunde givietvis inte somna om. INGET svar på sms... då ringde jag och telefonen var avstängt. Gissa om jag blev orolig då, jag såg världens bilolycka framför mig... och har tankarna väl börjat snurra så är det kört, ni ska bara veta hur mycket jag hann tänka! Halv fem gick jag upp och duschade för jag kunde ändå inte sova ju. Och vid sex fick jag ett sms från ett okänt nr: "vi är på båten, hemma om ca en timme"! Med en lättnadens suck kunde jag somna om, fick sova EN SLITEN HALVTIMME innan klockan ringde så ni kan ju bara försöka gissa hur trött jag är idag.

Inga kommentarer: